#1 Skrevet September 9, 2007 hei.. jeg fant noen sprekker på min orginale manifold på s6n.. er dette noe særli effekt tap ? hvist jeg skal kjøpe meg ny manifoild passer r2 turbo og manifold rett på min downpipe da?? har nettop nysveisa 3 toms heile veien, har ikke lyst å bytte downpipe..passe alt over? vann olje osv?? spm nr 2: må jeg bytte chip når jeg bytter turbo? har en hohenester 290,?eller vill dette fungere sånn någenlunde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2007 hei.. jeg fant noen sprekker på min orginale manifold på s6n.. er dette noe særli effekt tap ? hvist jeg skal kjøpe meg ny manifoild passer r2 turbo og manifold rett på min downpipe da?? har nettop nysveisa 3 toms heile veien, har ikke lyst å bytte downpipe..passe alt over? vann olje osv?? spm nr 2: må jeg bytte chip når jeg bytter turbo? har en hohenester 290,?eller vill dette fungere sånn någenlunde? Hei, Alt er bolt on på s6, turbo, eksos manifoild og vann/olje slanger. Kan bruke den samme Dp da gitt:) Ville fått tak i andre programvare ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2007 tusen takk.. va de svare jeg håpte på.. jeg har litt lust på mere effekt, regner med å skaffe meg ett rs2 grenrør og turbo.. har lyst på 50 hk til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2007 hva ca må jeg ut med for å få en rs2 turbo og grenrør? børr jeg også kjøpe dysene til rs2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2007 du må nok regne 10 000 for turbo og grenrør. original dysene holder vel til 320-330 hk. Ville ha investert i en boostcontroller som for eksempel turboxs hi-performance, som har funket bra for min del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 10, 2007 Må også ha rs2 pinnbolter pga noen av de krasjer med rs2 manifolden! Kan lett bruke org dyser, regulator og pumpe må jo mappe om og forandrer de dysetida i mappen!! Kan også sette på bensintrykk reg ala malpassi og skru opp trykket på org dysene, men bregrensa hva pumpa klarer og gi + du lader som regel 1.7bar på rs2 betyr org pumpa sliter litt!! Lykke til!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...