#1 Skrevet September 9, 2007 Mye fint her. Spesiell caddy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2007 2 stk biler som funket bra utpå der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2007 Flere Resten ligger her. http://vagner.jeje.je/bilder/album425?page=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 9, 2007 noen som vet åsen felger som står på audien i toppen og i bunnen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 9, 2007 Compomotive ett eller annet. http://www.kollevold.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 9, 2007 noen som vet åsen felger som står på audien i toppen og i bunnen ser ut som speedline felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 9, 2007 jævla ubrukelig hjemmeside speedline hadde a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 9, 2007 Mye finne biler må jeg si.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 9, 2007 den øverste er ein kompis sin s2, den er det kvit lakka rs6 hjul på å den nedesrste er vel kompomotive i 9 eller 9.5-18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 9, 2007 noen som har vilder eller film av den kvite s2en på bana? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 9, 2007 den caddy'n var ganske grom synes jeg, brukt deler fra litt forskjellige merker der. noen som har litt mer info om bilen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 9, 2007 Har noen bilder av ymse kvalitet.. Filmer også! Breisladden ble vunnet av KRB i URquattro med Frode Jørgensen på 2 plass!! RÅTT:D Og Kenneth sin 80, fytte rakker'n for en satsing, ene sladden hans var sinnsyk!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 9, 2007 Drev dem å skrudde på Jonus sin S2 eller hadde de fjerna NOS opplegget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 9, 2007 Drev dem å skrudde på Jonus sin S2 eller hadde de fjerna NOS opplegget? Så ikke så mye skruing. Så bare at dem fylte bensin gang på gang. Fy fader for en RÅ maskin! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 9, 2007 den øverste er ein kompis sin s2, den er det kvit lakka rs6 hjul på å den nedesrste er vel kompomotive i 9 eller 9.5-18 Den øverste har vertfall ikke kvitlakka rs6 det er sikkert. det ser ut som speedline ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 9, 2007 den caddy'n var ganske grom synes jeg, brukt deler fra litt forskjellige merker der. noen som har litt mer info om bilen?? http://www.bilforumet.no/prosjektforum/94647-lunisol-caddy-mk1-for-lommerusk-blir-bakhjulstrekk.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 9, 2007 Jeg tok en del bilder i går jeg også, kommer vel kanskje ut på nett etterhvert; her er en liten smakebit: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 9, 2007 haha, den der dro vel i feil ende;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 9, 2007 Fine bilder! Godt å se hva jeg gikk glipp av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 9, 2007 den caddy'n var ganske grom synes jeg, brukt deler fra litt forskjellige merker der. noen som har litt mer info om bilen?? Ligger en byggetråd på bilforumet om den. Mener brukeren heter lunisol og tråden "caddy for lommerusk blir rwd" er vel en nissan 200sx motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 9, 2007 va den øverste på det siste bilda eg tenkte på_ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 9, 2007 va den øverste på det siste bilda eg tenkte på_ hehe beklager den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 9, 2007 Fine bilder! Godt å se hva jeg gikk glipp av. Men ble bilen din kjørt der eller er det en til som er rimelig lik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 9, 2007 haha, den der dro vel i feil ende;) eller i den riktige enden;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 9, 2007 Men ble bilen din kjørt der eller er det en til som er rimelig lik? Bilen var der, ja. Er bilde på første side i denne tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...