Bilder fra Gatebil september 07

Anbefalte innlegg

" En til nå ukjent Audi 80 imponerte også stort med blårøyk fra alle 4 gjennom hele svingen, men beklagligvis gikk rådene før han fikk kjørt finalerunde."

Tror dere KEnneth blir kontakta av Gatebil eller ? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet dette er en bildetråd, men tror alikevel folk har glede av å se AW racing med Kenneth bak rattet i en RÅ breisladd gjennom breisladdsvingen og langt ut på langstrekka. Spør du meg så syns jeg det er helt genialt : ja :

th_KennethPERFEKTsladd.jpg

Enjoy!

"åååfysøøøørn azz!!" : haha :: haha :

Rå satsing,sånt liker vi! : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

" En til nå ukjent Audi 80 imponerte også stort med blårøyk fra alle 4 gjennom hele svingen, men beklagligvis gikk rådene før han fikk kjørt finalerunde."

Tror dere KEnneth blir kontakta av Gatebil eller ? :P

Gatebil var vel alt å snakket med han på VW-Audi treffet på Rudskogen, mener jeg:) Var ihvertfall et blad som stilte spørsmål og tok bilder da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gatebil var vel alt å snakket med han på VW-Audi treffet på Rudskogen, mener jeg:) Var ihvertfall et blad som stilte spørsmål og tok bilder da.

Det var Autofil =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fyyyyy fader.. ditta må vær noe det grommeste jeg har sett på rudskogen.. Var ikke der denne gangen men filmen lyver ikke :D

Rååå børse :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"åååfysøøøørn azz!!" : haha :: haha :

Rå satsing,sånt liker vi! : ja :

satan, for en sladd!! Rått!!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jævli rå kjøring.Har han byttet om slangene til diff sperrene så den låser bak først eller?Ser ihvertfall sånn ut :-)

!

Har du noe mer info ang. dette? Linker eller bilder?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

!

Har du noe mer info ang. dette? Linker eller bilder?

På typ 81 og 85 er det vacum som kobler inn sperrene. første trinn centerdiff, andre trinn bak. er bare å bytte plass på to av slangene bak bryteren så låser den bak først.

Men på AW Racing 80'n er det S6 girkasse uten sperre og sveist bakdiff.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.