#51 Skrevet September 10, 2007 " En til nå ukjent Audi 80 imponerte også stort med blårøyk fra alle 4 gjennom hele svingen, men beklagligvis gikk rådene før han fikk kjørt finalerunde." Tror dere KEnneth blir kontakta av Gatebil eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet September 10, 2007 Vet dette er en bildetråd, men tror alikevel folk har glede av å se AW racing med Kenneth bak rattet i en RÅ breisladd gjennom breisladdsvingen og langt ut på langstrekka. Spør du meg så syns jeg det er helt genialt Enjoy! "åååfysøøøørn azz!!" : haha : Rå satsing,sånt liker vi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet September 10, 2007 " En til nå ukjent Audi 80 imponerte også stort med blårøyk fra alle 4 gjennom hele svingen, men beklagligvis gikk rådene før han fikk kjørt finalerunde." Tror dere KEnneth blir kontakta av Gatebil eller ? Gatebil var vel alt å snakket med han på VW-Audi treffet på Rudskogen, mener jeg:) Var ihvertfall et blad som stilte spørsmål og tok bilder da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet September 11, 2007 Gatebil var vel alt å snakket med han på VW-Audi treffet på Rudskogen, mener jeg:) Var ihvertfall et blad som stilte spørsmål og tok bilder da. Det var Autofil =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet September 11, 2007 fyyyyy fader.. ditta må vær noe det grommeste jeg har sett på rudskogen.. Var ikke der denne gangen men filmen lyver ikke Rååå børse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet September 11, 2007 "åååfysøøøørn azz!!" : haha : Rå satsing,sånt liker vi! satan, for en sladd!! Rått!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet September 11, 2007 Jævli rå kjøring.Har han byttet om slangene til diff sperrene så den låser bak først eller?Ser ihvertfall sånn ut :-) ! Har du noe mer info ang. dette? Linker eller bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet September 11, 2007 ! Har du noe mer info ang. dette? Linker eller bilder? På typ 81 og 85 er det vacum som kobler inn sperrene. første trinn centerdiff, andre trinn bak. er bare å bytte plass på to av slangene bak bryteren så låser den bak først. Men på AW Racing 80'n er det S6 girkasse uten sperre og sveist bakdiff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...