#1 Skrevet September 9, 2007 Som sagt, noen med familiealbumet som kan sjekke tiltreknings rekkefølgen på topplokksboltene, hvilke forskjellige moment som skal brukes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2007 Har fra Toleransehidden om det hjelper deg:-) Volkswagen Passat 2,0i GT - 16V 10 4 2 6 8 7 5 1 3 9 Volkswagen Passat 2,0i GT - 16V - 9A - 35I - 1988-1994 Tiltrekkingsmoment Tilspænding, Nm Standard normer Topplokkbolter, trinn 1, Nm 40 Nm nye oljeinnsmurt Topplokkbolter, trinn 2, Nm 60 Nm Topplokkbolter, trinn 3, Nm + 90° + 90° Topplokkbolter, trinn 4, Nm (Ingen etterspenning) Topplokkbolter, trinn 5, Nm (Toppstykke må ikke avslipes) Arbeidstid for skifte av toppakning 2 timer og 30 minutter Bærelagerbolter, Nm 65 oljeinnsmurt Veivlagerbolter, Nm 30 Nm + 90° nye oljeinnsmurt Svinghjulsbolter, Nm 60 Nm + 90° nye med låsevæske Veivakselremsk./Svingningsdp.,Nm (Tannremshjul 90 Nm + 90° ny) Kamakselhjul/ -lager, Nm 65/ 15 Tennplugg, Nm 20 Hjul, Nm 110 Fornav/ Baknav, Nm 265/ skive skal kunne flyttes med fingre Arbeidstid for skifte av et bakhjulslager 54 minutter Arbeidstid for skifte av et forhjulslager 1 time og 20 minutter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2007 thanks! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...