#1 Skrevet September 9, 2007 Girkasse festet på gti'en min har tatt kvelden og må derfor bytte dette, men har aldri gjort noe sånt før så jeg lurte på hvordan man skifter dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2007 Skru løs skruen. Mener det skal gå ann å jekke girkassa såpass høyt at du får ut det gamle og satt inn det nye. Hvis ikke så kan du løfte hele motoren litt opp,og skifte det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2007 ok, så du trenger ikke å løsne traversen eller no sånt? relativt greit å bytte da? hvor lang tid bruker man på det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 9, 2007 Nå skal det sies at jeg aldri har bytta bare girkassefestet. Da jeg bytta alle tre,så løfta jeg hele motor litt opp. Hvor lang tid du bruker på det er vel avhengig av hvor fort du skrur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...