#1 Skrevet September 9, 2007 Fikk tilbud om å kjøpe en CGR kasse som hadde gått 230.000. Burde jeg heller finne meg noe som har gått mindre eller holder den lenge? Btw var prisen 7000,- SEK. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2007 Fikk tilbud om å kjøpe en CGR kasse som hadde gått 230.000.Burde jeg heller finne meg noe som har gått mindre eller holder den lenge? Btw var prisen 7000,- SEK. kommer vel helt an på hvordan den har blitt brukt før da, men ved å bytte olje holder den vel en stund til.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2007 Nå skal det jo godt gjøres å finne kasser som har gått noe mindre enn det da.. Er jo begynt å dra på åra de kassene nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2007 Kan aldri tenke meg at det er noe problem om kassen har vært brukt med litt vett. Det som sliter er nedgiringer i høy fart og røsk-og-riv-giring, om kassen har vært skånet for mye slik bruk er den sannsynligvis like god ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2007 CGR er uansett ikke plaget med dårlig piniong-lager, så i verste fall er det 1.giret som er sletent, og 3. giret kan knurre litt i synkringen som alle andre 01E-kasser.. I tillegg ble vel disse bare levert i S2, så da har du ikke problemet ned slitasje pga. tung bil (les:UrS4/S6) heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...