#1 Skrevet August 25, 2004 Oh yeah : rock : Video; kjører fletta av en RS2, som akselerere selv om det ikke ser sånn ut Audi S8 turbo (1,3 MB) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2004 Wow... Synd det ikke var noen lyd, og S8 i Brasil er det nok ikke mange av, ei heller RS2. Også turboer da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2004 fytti granskauen å det går jeg vil også ha sånn:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2004 Huhei, det må da være drømmebilen.... Helt rått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2004 Tror ikke den bilen og den videoen hører sammen , videoen kom ifal lenge før bildene ble posta på AudiWorld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2004 Ùansett, det finnes jo mange biler som kan cruise på 250 som den på videoen. Hadde vært mer morro å sett bilen akse fra 0-250 eller 100-300 f.eks...my 5 cents.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 26, 2004 Opprinnelig postet av Børge Bernes Tror ikke den bilen og den videoen hører sammen , videoen kom ifal lenge før bildene ble posta på AudiWorld. Jeg fant en del av bildene og videoen i samme tråd jeg... Denne Du tenker på denne tråden du, hvor de fleste av bildene ligger? Den er riktignok nyere, men det er samme bilen, ingen tvil om det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 26, 2004 Opprinnelig postet av Eivind Windspoll Ùansett, det finnes jo mange biler som kan cruise på 250 som den på videoen. Hadde vært mer morro å sett bilen akse fra 0-250 eller 100-300 f.eks...my 5 cents.. Enig i det, hadde vært fetere med lyd og... Men han ligger ikke akkurat å cruiser i 250, han akser fra 220 til 270, og det relativt fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 26, 2004 Opprinnelig postet av Stian Brenna Enig i det, hadde vært fetere med lyd og... Men han ligger ikke akkurat å cruiser i 250, han akser fra 220 til 270, og det relativt fort Jeg synes nåla gikk litt opp og litt ned jeg kan sikkert skyldes ustøtt kamera eller bare veldig god aks. og enda bedre bremser :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...