#1 Skrevet September 9, 2007 Ja skredder, sånn som syr klær å sånn;)... Noen som vet hvor jeg finner slikt? Har en dress jeg skulle redigert littegranne:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2007 Hør med bestemora din eller tantene, dem veit hvor Eller kan sjøl Ellers er det en del systuer rundt i byen som kan tipse deg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2007 Hmja... Var iallfall ikke mer enne 2 å finne på gulesider så lurte på om det var fler rundtom. Men får holde med det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 9, 2007 Kanskje renseriene veit noe, dem behandler jo dress i tonnevis dog da vasking men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2007 T/Michael Skostr. 9 A, 5017 Bergen 55 55 80 37 Feteste dressene i Bergen tror jeg, ikke billig heller da, men han kan sakene sine! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2007 Du fanf ut at armene var litt i minste laget ja hehe =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 11, 2007 Du fanf ut at armene var litt i minste laget ja hehe =) Skal ha ut putene i skuldrene, er homo å ha sånt i... Så da blir vel ermene lengre og når de er ute;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 11, 2007 Skal ha ut putene i skuldrene, er homo å ha sånt i... Så da blir vel ermene lengre og når de er ute;) Når innså du det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 11, 2007 Vet ikke om det er noe Frost i Bergen lenger, er de der enda kan du jo høre med om de kan ordne det med sin skredder. Er det Trine som jobber kan du hilse fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 11, 2007 Muttern fikser dette på 1-2-3.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...