Poleringsplass/ ledig kveld?

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg ville spørre om noen her i lokallaget hadde en egnet plass/garasje som det var mulighet til å få stå en kveld og fått maskin polert bilen?

 

det felles p-anlegget her på Nedre Elvehavn egerseg ikke til noe poleringplass.( alt for mye dritt og støv o.l) Og siden det er utstiling til helga så kanskje det kunne ha blitt gjordt løpet av uka? Fredagskvelden er fin kveld? Har sånn 3 step Meguiars jobb jeg skal gjøre, har også polerings maskin, men må vel regne med at slik jobb tar goe 3- 4 timer. Men tilgjengjeld hvis vedkomede ønsker det og har lyst til å gjøre en egentinsats selv på sin bil skal han få 3step sytemet til sin bil samtidig av meg. Har såpass at det burde holde til 2 biler. poleringsmidler, utstyr og maskin holdes av meg-> og jeg låner plass av deg?

 

PM /sms (996 20 004)meg hvis noen i lokallaget finner dette intressant, ellers så får jeg på en annen løsning.fruit.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da harjeg fått polert bil, og si takk til vekommende som ordna lokale til oss begge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.