#1 Skrevet September 9, 2007 Fra kjøring på ringbanen på gardemoen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2007 Gikk bra den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2007 Takk for det! Jeg er ihvertfall veldig fornøyd, lader ikke mere enn 0,8 bar heller så jeg har litt å gå på.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 9, 2007 Mere uredigert film.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2007 hoho.. gikk bra dette: rock : hvor mye hester har du?? holdt Impreza'n følge med deg ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 10, 2007 hoho.. gikk bra dette: rock :hvor mye hester har du?? holdt Impreza'n følge med deg ?? Aner ikke hvor mye hester jeg har, men jeg tipper rundt 300 sånn som den er nå... Og jeg slo subben med tre fire billengder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...