#1 Skrevet September 9, 2007 Gratulerer så mye med 28 års dagen Knut-Erik. håper dagen bringer masse lykke og bra gaver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2007 Grattis med dagen Knut-Erik:klapp: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2007 Ja gratulerer med dagen Knut-Erik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2007 Gratulerer så meget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2007 Gratulerer med dagen Knut-Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 10, 2007 Hipp hipp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 10, 2007 Gratulerer med dagen Knut Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 10, 2007 Grattis med dagen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 10, 2007 Gammel man gjør så godt han kan. Grattis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 10, 2007 Ja ja. Da var jeg ennå ett steg nærmere grava. Fy å tiden flyr. Ennå godt man ikke er eldere enn man føler seg og siden min mentale alder stoppet på 16 så får jeg vel bare takke og bukke;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 10, 2007 Ja ja. Da var jeg ennå ett steg nærmere grava. Fy å tiden flyr. Ennå godt man ikke er eldere enn man føler seg og siden min mentale alder stoppet på 16 så får jeg vel bare takke og bukke;) Bare 2 år til du får lappen da. hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 10, 2007 Hadde de gitt ut lappen etter mental alder så vet jeg om MANGE som kan levere den tilbake hvertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 10, 2007 Hadde de gitt ut lappen etter mental alder så vet jeg om MANGE som kan levere den tilbake hvertfall:) Hadde aldri fått den utlevert jeg da. hehehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 10, 2007 Gratulerer med dagen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 10, 2007 Gratulerer med Dagen Knut-Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 10, 2007 Gratulerer med dagen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 10, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 10, 2007 : vinke :Gratulerer!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 10, 2007 hipp hipp HURRA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 10, 2007 Gratulerer med dagen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 10, 2007 Igjen tusen takk alle sammen:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 10, 2007 gratulerer med dagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 10, 2007 Gratulerer med dagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 10, 2007 grattis med dagen. mange øl skåler sendes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 10, 2007 Gratulere med dagen =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...