Anbefalte innlegg

Min bil har da ikke varmeseter. Men det jeg lurer på er om noen vet om dette egentlig ligger klart?? altså om ledninger og selve varmeelementet i setet er der?? Så hvis noen som har peiling eller tilgang på info kunne sjekket hadde jeg satt pris på det.

Hvis det er bare å bytte klimastyreenheten hvor setevarmehjulene(eller hva jeg skal kalle de) sitter så har jeg nemlig funnet noen på ebay:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen kloke hoder som vet: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det ikke sikkert, men jeg tviler på at det er noe varmeelement der.

Generelt så blir bilene i dag produsert med det utstyret som er bestilt og ikke mer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar! Fikk forresten mail av Møller 5min siden også... sjekk prisen sier jeg bare: dum :...hehe

"Heisann.

Har sjekket litt med verkstedet til audi og de sier at det ikke ligger noe ferdig der. Ledningsnett må sannsynligvis lages selv, mulig at du må ha ny klimastyreenhet,da bryterne sitter i den, og du må ha varmeelement både rygg og sittepute på begge sider. Trolig en påkost på 20-30.000 kroner.

klimastyreenheten koster 8527,- inkl.mva."

hehe...jeg har ikke noe stort behov for varmeseter jeg, men fant ut at den klimastyreenheten ligger på 100-230euro på ebay, så jeg tenkte at hvis det ikke kostet mer kunne jeg koble det på hvis det hadde vært plug and play...hehe

Er vel billigere å bytte setene nesten da tenker jeg...: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettermonter heller en fjernstyrt/tidsstyrt tilleggsvarmer så er både motor og kupe varm når du skal kjøre på vinteren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kufatec selger ferdig ledningsnett for 400,- kr for 2 seter... Plug & Play...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettermonter heller en fjernstyrt/tidsstyrt tilleggsvarmer så er både motor og kupe varm når du skal kjøre på vinteren.

ja det har jeg egentlig tenkt på...varmesetene i min forrige bil var det kun samboeren som brukte da hu er ei som fryser bare det kommer en sky på himmelen:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kufatec selger ferdig ledningsnett for 400,- kr for 2 seter... Plug & Play...

trenger vel fortsatt diverse elementer i rygg og sittepute på 2 stoler da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger vel fortsatt diverse elementer i rygg og sittepute på 2 stoler da...

ja, det var mest for opplysningen til evt andre. Du får nok glatt tak i to standardseter med varmeelement fra ebay eller finn til noen tusenlapper, evt sjekk en høgger eller 10.

Jeg har akkurat gjort det samme selv (i en A6). Byttet standardsetene ut med Recaro i skinn, de har varme. Nytt klimapanel er installert, venter på ledningene fra Kufatec. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det var mest for opplysningen til evt andre. Du får nok glatt tak i to standardseter med varmeelement fra ebay eller finn til noen tusenlapper, evt sjekk en høgger eller 10.

Jeg har akkurat gjort det samme selv (i en A6). Byttet standardsetene ut med Recaro i skinn, de har varme. Nytt klimapanel er installert, venter på ledningene fra Kufatec. :)

ja jeg sjekket på ebay, og man får komplett interiør i skinn, helt nytt, til en latterlig liten slant med euro...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener der finnes varmematter for ettermontering under trekket. Uoriginale.

Har sett det et eller annet sted, men da var det til Passat.

Husker ikke, men mener det var Ebay.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok det lag tid fra du bestilte til du mottok varer fra kufatec?

Sitter og venter på noe fra de her nå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok det lag tid fra du bestilte til du mottok varer fra kufatec?

Sitter og venter på noe fra de her nå...

nei, men jeg fikk de til å sende til Danmark (pga at de skal ha en million for å sende til Norge, siden vi er utenfor EU)

Den ble levert på 3 dager tror jeg? : rolleyes

men tipper det er tollen som lager litt krøll du...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg hatt tid så hadde jeg bedt de og sende det til strømstad, og hentet det der, men rekker ikke det pga jobb...

Når jeg går inn på min konto så det: Order status:Processing

Så det ser jo ikke ut som at det er sendt...

Men fikk du varene på 3 dager, så får jeg de vel til slutt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.