Blir røde skinnseter helt feil?

Anbefalte innlegg

Hva mener folket, sorte skinnseter med delrødt?

Er det så galt som jeg tror eller ser det bedre ut i virkeligheten?

 

12d3_27.JPG

 

12f1_27.JPG

 

Rattet er det selvfølgelig ikke noe håp for så det måtte bli bytta i R32 asap.

 

Men noen meninger her? Andre som har dette å kan si om man blir vandt med det eller om det er så ufyselig som det virker som? : klø :

 

Ikke så enkelt å bytte ut heller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ikke det var sååå ille jeg da. Sett verre rødfarger. Hvilken farge er det på bilen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken farge er det på bilen da?

 

Bilen er svart. Av 5-6 alternativer som ligger ute på mobile.de har 3 av de dette samme skinnint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke stygt det der.. :)

Kjøpe deg ny bil? Golf?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det kan bli litt stilig i en svart bil jeg da;)

 

Edit: Men rattet var ikke så pent da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leker vertfall med tanken. Skal ned til tyskland til helga. Må vertfall ta en titt :)

2005 mod 2.0di DGS 36.000km

230.000,- på skilt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leker vertfall med tanken. Skal ned til tyskland til helga. Må vertfall ta en titt :)

2005 mod 2.0di DGS 36.000km

230.000,- på skilt

 

hmmm....not bad! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt uvant farge men jeg synes det ser bra ut! Dette er godt noe jeg kunne valgt sjøl. Eneste er rattet som flere nevner, det må bort :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

detta så egentlig veldig bra ut spør du meg. veldig fin rødfarge egentlig. var skeptisk når jeg leste førsten av teksten men ble positivt overrasket hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg tilbake, men uten bil desverre! Tok turen innom forhandler på veien, for å ta en titt på bilen. Den var over all forventing, og setene så veldig bra ut. Bilen var strøken og lukta t.o.m ny.

 

Tror dere ikke at bilen ble solgt bare minutter før vi kom. I det vi står å studerer bilen kommer det ut en selger og setter på solgt plakat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.