Angående planing av topp 3B - Anbefalinger av firma?

Anbefalte innlegg

Står nå foran et par valg nå, skal jeg bruke lokal leverandør 1: koster 800,- og er litt variabelt resultat, eller lokal leverandør 2: koster 1700,- og er som regel bra resultat, eller skal jeg sende ifra meg toppen til et annet firma som er bra resultat heile tida og som tilbyr trykktesting i tillegg? Om jeg først må sende toppen så er det jo omtrent samme hvor i landet firmaet befinner seg.. Noen som har anbefalinger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det 2 lokale motorverksteder her? Vet du om det andre (ikke Ålesund Motorverksted) også balanserer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heh, nå var jeg på nordfjordeid jeg. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, men da endrer jeg spørsmålet mitt og tilpasser det til ditt nærmiljø;)

Er det noen av dem som balanserer også og i så fall hvem og har du et nummer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv EBB Flowtech, Hadde hele motoren min dit. Han gjorde en kjempe jobb med toppen, der han også slipte ventiler, sjekka klaringer, bytta eksosstyringer og porta den for en rimelig penge.. (alt er relativt)

Kontakt han på 90751708

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vaska toppen med avfetting og høgtrykk varmtvann idag, og det dukket frem i dagen en del sprekker, pluss noe gods som var vekk på ventilsetet til 5'ern.. Bare å kjøpe nye topp?

img4794largemv5.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg ny/overhalt topp Steinar. Jeg ville ikke brukt penger på dette værtfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok :) Da får vi se.. Blir vel enten en 3B eller 7A da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv EBB Flowtech, Hadde hele motoren min dit. Han gjorde en kjempe jobb med toppen, der han også slipte ventiler, sjekka klaringer, bytta eksosstyringer og porta den for en rimelig penge.. (alt er relativt)

Kontakt han på 90751708

Takk for tipset :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.