#1 Skrevet September 10, 2007 Trenger hjelp til å finne ut hvordan felger som blir fine på en svart audi S8!!!Alle forslag taes imot med stor takk og veldig gjærne bilde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2007 Kanskje lurt å nevne hvilken prisklasse på felger og ikke minst hvilken årsmodell bilen det er. Et forslag til felger som ikke naboen har: Mandrus Emil i 10x20. Rimelige felger om du bestiller i USA. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2007 Kanskje lurt å nevne hvilken prisklasse på felger og ikke minst hvilken årsmodell bilen det er.Et forslag til felger som ikke naboen har: Mandrus Emil i 10x20. Rimelige felger om du bestiller i USA. Mandrus hjulene er skamfete. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2007 Trenger hjelp til å finne ut hvordan felger som blir fine på en svart audi S8!!!Alle forslag taes imot med stor takk og veldig gjærne bilde! Versting: OZ Canyon 10x22 ET40 med 285/25 22: smil : Vågalt, men kjørbart: BBS RX2 10,5x21 ET40 med 255/30 eller 295/25 21. Trygt og kult: 9,5x20 med 255/35 20. 19 tom og nedover: Spett på en så stor bil som A8/S8. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2007 Da va det vel så å si avgjort,de mandrus emil felgene var rimelig heftige får å si det sånn!!Takk,takk Torstein lie!25 profil blir vel litt lite hær oppe i nord Runar kopperud:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2007 Hmm.. er mange alternativer her da;) mine 3: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 11, 2007 ny bil Robin? Sving førbi og vis mæ en dag! (sorry ot) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 11, 2007 Da va det vel så å si avgjort,de mandrus emil felgene var rimelig heftige får å si det sånn!!Takk,takk Torstein lie!25 profil blir vel litt lite hær oppe i nord Runar kopperud:-) Neida Husk at du har like mye dekkside med 255/30 og 295/25... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 12, 2007 Holder fortsatt en knapp på de mandrus felgene:-)Men,takk for forslag!Det kan jeg gjøre jørgen,regner med mandagen er ny bil på plass!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 12, 2007 Kanskje lurt å nevne hvilken prisklasse på felger og ikke minst hvilken årsmodell bilen det er.Et forslag til felger som ikke naboen har: Mandrus Emil i 10x20. Rimelige felger om du bestiller i USA. De minner jo endel om Holsten? Heldekkende felger er ubeskrivelig rått!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 1, 2007 Ikke lik holsten nei. Veldig ulike. Husk at Mandrus Emil er mercedeshjul. Dette er vel ikke noe på en A8? Dette sier jeg selvsagt fordi jeg skal ha disse selv på min mercedes Vil være først! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 1, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=102727 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 1, 2007 Man må ha 20 toms felger på en slik bil,mindre enn det blir bare merkelig på en så stor bil. Hva med Gemballa Racing Black Edition i 22 toms utgave ?? Har du ihvertfall et alternativ til "hjulkapsel-felger" Eller hva med 20 toms Lorinser RS6 Titan-utgave ? Gemballa : Lorinser : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 1, 2007 Gemballa uten tvil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 1, 2007 Æ trur svarte fælga på en sånn bil blir ikke å vises så godt: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 1, 2007 E trur uansett at nor fælgan bi så stor så vises di uansett! Svarte fælga e dødstøft!! Den crome kantn runt skjær jo ijønnom anyways!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 1, 2007 Dette er vel ikke noe på en A8? Dette sier jeg selvsagt fordi jeg skal ha disse selv på min mercedes Vil være først! Da er du nok for seint ute allerede. En kompis fikk sine Emil på seinsommeren i år. Tror han var først her til lands. Riktignok bare i 19 da, men absolutt kledelige hjul på store laaaave sedaner. Men du kan fortsatt være først til å ha de på MB da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 1, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=102727 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 1, 2007 Nei, de vil jeg ha igjen.... Skulle aldri solgt dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 1, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=102727 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=102727 Du kunne jo bare Quotet meg om du var enig da Theodor... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 1, 2007 Du kunne jo bare Quotet meg om du var enig da Theodor... Hehe, beklager. Så ikke du hadde pasta linken Så bare bildet som var pasta, det er jo SÅ rett på en slik bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 1, 2007 Ikke lik holsten nei. Veldig ulike. Husk at Mandrus Emil er mercedeshjul. Dette er vel ikke noe på en A8? Dette sier jeg selvsagt fordi jeg skal ha disse selv på min mercedes Vil være først! Audier SKAL ha mercedes hjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 7, 2007 Audier SKAL ha mercedes hjul Det SKAL også Opel Omegaer Selv om det er dårlige mobilbilder, legger jeg ut et par bilder. På tross av at det er feil bilmerke er det riktige felger ifølge tråden. Her vist i 8,5 og 9,5x19, begge ET25. Det var forresten en syyyyk backsetting på disse hjula. Sikkert som et resultat av at de kommer med samme kant på alle offset. På biler med litt bedre plass innover foran enn Omega, er det en sikker vinner med 9,5x19 rund baut (10x20 på A8). Syns ikke Blitzen på bildet her var så langt borte heller jeg da. Felgene er forresten kjøpt via http://www.customwheelsdirect.com. Kan anbefales! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...