#1 Skrevet September 10, 2007 Hei. Skal snart ta service på bilen min og da lurte jeg på hvilke plugger jeg skal bruke? Noen som har noe å anbefalle og pris? M.V.H Stian Engebakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2007 Er vel org. plugger som er noe av det bedre til denne motoren. Bosch Platina av noe slag. Koster 200,- + pr stk tror jeg. Dyrt, men den går vel finest på disse. EDIT: Ifølge mekonomen er det 18-F5DPOR - pris: 221,- pr stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2007 Ja det var det jeg tenkte på. Så de hadde ngk på mekonomen men de kosta rundt 400kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2007 Hør på krb!der får du bosch pluggene til litt under 100kr stykke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2007 Bruk BOSCH F5DPOR. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2007 Sjekka med Krb. De hadde plugger som holdt til 500hk til litt over 100kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...