#1 Skrevet September 10, 2007 Snublet over dette galleriet og fikk mer og mer hakeslipp .. Her er noen VAG-offer: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2007 og mange mange fler ... her http://www.topgear.com/content/timetoburn/sections/carbage/pages/0532/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2007 passaten med passat-tilhenger var jo dritfet da: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2007 Den er vel norsk da, er den ikke det da?? Jeg har hvertfall sett bilder av den før... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2007 Den er vel norsk da, er den ikke det da?? Jeg har hvertfall sett bilder av den før... Det mener jeg også ja: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 10, 2007 Den er nok langt fra norsk. Peter Urben bygget denne tilbake i 2002. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 10, 2007 boble al'a rolls royce hehe, det er noe man ikke akkurat ser hver dag men det gjelder vel alle bilene der hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 10, 2007 8 rør på en einser gitt, ikke no en ser hver dag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 10, 2007 Den er nok langt fra norsk.Peter Urben bygget denne tilbake i 2002. Og den hører hjemme i Sveits. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 11, 2007 Boble med Rolls Royce front møtte jeg i Rio i fjor! Da ikke så lang front, men RR var det! Pent? Nei.. Spesielt? Så absolutt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 20, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 20, 2007 har sett flere versjoner av den hengeren... noen med bar baki og denne med boblebad og en annen med noe steinlignende greier. denne her har jo to hjul bak på hver side og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...