#1 Skrevet September 10, 2007 Som i tittelen. Er det noe dyrere/mer arbeidsomt å få 220hk ut av en 150hk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2007 dårlig trua på at ingen vet noe om dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2007 Vil vel se for meg at en 180 hesters motor er noe forsterket både her og der. Omtrent som 110 og 130 hester 1,9 tdiene er. Akkuratt hva som er forskjell vet jeg ikke, men vil tippe forsterking av motor, og kanskje større turbo. Men aner ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2007 akkurat. Har funnet en fin 150hk. Men hører at 180hk ikke er noe morsomt heller. Så ser folk chipper dem osv. Vet det finnes 185hk chip til 150hestern. Men føler at det ikke holder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2007 Er masse drag i begge motorene, utrolig artige å kjøre. Men det spørs selvfølgelig hva du er vant til fra før. Jeg gikk fra en Skoda Pickup 1,9D med 64hk, så selvfølgelig var det natt og dag for min del. Men prøvekjør en da vel:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2007 Har bestemt meg for å kjøpe a6 2,5tdi Q. Med automat osv. Tenkte meg ivei å se på en i helga. 150hestern tho. Derfor jeg laget denne tråden for å høre om det var noen mulighet for meg til å få samme ytelse som en 180hester ut av den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...