#26 Skrevet November 19, 2007 Dette ble målt med alle tre kontaktene dratt ut. Godt mulig det skal være sånn hvis det skjemaet er forenklet eller noe.. ikke vet jeg...men synes bare det var litt rart at den ene ledningen skulle gi kontakt på alle de.. spesielt de brune egentlig, siden det er en jord farge på disse bilene: klø : Hadde du fjernet den provisoriske ledningen som går mellom hall-giver og tenningsforsterker når du målte?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 19, 2007 Det var koblet tilbake til orginalt når jeg holdt på ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 19, 2007 Denne pulsen går også til turtelleren din, mulig det er derfor du kan måle 'kontakt' til andre pluggene via elektronikken i turtelleren. Tenker da spes. til jord. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 19, 2007 Denne pulsen går også til turtelleren din, mulig det er derfor du kan måle 'kontakt' til andre pluggene via elektronikken i turtelleren. Tenker da spes. til jord. Turtelleren virker ikke med den koblingen jeg bruker nå hvertfall. Men når den lasken dit er tatt av så skulle jeg ikke tro at det skulle ha noe med det å gjøre: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 19, 2007 Turtelleren er koplet inn i kretsen enten før eller etter motorstyringen. Altså vil du kunne måle til jord via denne. Hvilke ohmske verdier fikk du forresten (til jord osv.)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 19, 2007 målte ikke ohm, brukte bare "biip'en".. Men når jeg måler på hall-signal ledningen, så skjønner jeg ikke hvordan det skal innvirke på verken turteller eller noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 3, 2007 noen som har noe mer lure ideer her? har ikke målt noe mer men.. Snakket litt med forrige eier i dag. Han byttet motor sånn at den som står i nå er fra en Coupe, tror det er 90 eller 91mod. Men før motorbyttet virket bilen uten problemer.. Men etter så har den ikke vært bedre enn den er nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 12, 2007 Denne er ikke sånn at fordelern må være akkurat rett innstillt for å få tenning? Kom bare til å tenke på en 3b motor til en kompis, der vi oppdaget at den må være rett på millimetern... Det er jo en helt annen motorstyring, så dette regner jeg med at jeg kan utelukke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...