#1 Skrevet August 25, 2004 VAC Agder skal ha møte 3. september i Arendal. Er det noen her som kunne tenkt seg å dra? Skal Christian en tur kanskje? link finner du her; http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=9749 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2004 Viste det var noe jeg glemte i sta ja... Mest sansynlig skal jeg nedover som vanlig. Kjetil som sitter i tuddal og koser seg i skauen nå skal også nedover hvis det blir noen flere med sa han til meg.... Så er det noen flere så hadde det vært gøy med en liten Arendals tur neste helg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2004 Kom igjen dere gutter...vi skal ta godt i mot med varm pizza og kald pils. Hvis det er interresant kan jeg nok ordne med overnatting i campingvogn hvis ølet blir for fristende. Har desverre ikke plass hjemme... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2004 skal ha det i bakhodet! Langt er det å kjøre til arendal? Ska du overnatta christian? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2004 Langesund-Arendal tar ca 1:15 på E18, vet ikke hvor lang tid Langesund til E18 tar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2004 Stemmer sånn ca som Per. Hadde tenkt meg hjem igjen samme kveld/natt da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 26, 2004 Jess, da var jeg tilbake fra telemarks dype skoger! Lurte som nevnt på å ta en tur, er alltid hyggelig å prate med disse "sørlands-gærningene"...! Men må jo nesten dra en liten gjeng!? jeg hadde iallefall planer om å dra hjemmover samme dag..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 28, 2004 tenker jeg tar meg turen, bare se ann planene t uka.. så finner jeg det ut etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 2, 2004 Hvis jeg har forstått korrekt nå så er det 3 stykker som kommer fra Telemark...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 2, 2004 Heine: Kommer du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 2, 2004 ....tror ikke jeg kommer nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 2, 2004 i morra jo.. når skal du dra christian? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 2, 2004 Vet ikke helt hvordan det blir enda.....reiser i tilfelle fra lasses 16:30. Men jeg får se hvordan det blir på jobben først. Kan jo ringe deg når jeg skal nedover i tilfelle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 2, 2004 gjør det! Vet ikke enda om det blir noe med meg.. Men hva skjer der nede? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 2, 2004 Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen Da er programmet spikret... 17.45 - Per og Lars-Inge er på plass på Peppe's - "Offisiell" åpning av "møtet" - Bestilling av mat og leskedrikk - Leskedrikke serveres - Overraskelse - Premieutdeling - Mat serveres - Ny runde leskedrikk .....og slik fortsetter kvelden...... Vi tar forbehold om at enkelte tidspunkt kan endres uten forutgående varsel pga. uforutsette begivenheter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...