Schmidt TH-Line på Typ 81 Audi 90?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer sterkt å handle Schmidt TH-Line 9 x 16 felger til neste sesong. Står at det er ET fra 18-08, vil dette på noe vis passe? Usikker på original ET på bilen min.

Er senket 60/60 og bretta ut skjermbuene, 2 cm foran og 1 cm bak. Subber ikke per dags dato.

Og hvis det er mulig vurderer jeg 9,5 x 16 i samme felg, regner med det må valsing til da.

http://www.quality-autoimport.no/catalog/product_info.php?cPath=94_192_271_272&products_id=2586

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva ET er de felgene du har på bilen nå? Du har 9x16 ser jeg.

Ser på det ene bildet på profilen din, ser det ut som du har subbet da: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur det er ET30-35 på den bilen nå... og den er ganske så valsa bak, trur ikke det er mulig å ta noe mer. Det er også sparkla litt der så det bør du nok unngå :)

Uansett, TH-line hadde blitt knall!

Finnes de bare i ET 18-08? Synes jeg var rart

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur det er ET30-35 på den bilen nå... og den er ganske så valsa bak, trur ikke det er mulig å ta noe mer. Det er også sparkla litt der så det bør du nok unngå :)

Uansett, TH-line hadde blitt knall!

Finnes de bare i ET 18-08? Synes jeg var rart

HAR subbet slik understellet var for ei stund sia ja. Subber såvidt jeg vet ikke nå lenger. :)

Riktig som du sier Jon Arne, er rundt ET30-35!

Ahha..synd det ikke kan valses mer da...hmm...da må man jo ha pinna stivt understell.

Truur du 9,5 x 16 går på da? Kan vel bli vanskelig uten konstant subbing?

Ja det går ikke så mange 90 typ 81 med TH-Line i norge såvidt jeg vet. Er nesten 100% bestemt, så gleder meg! : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.