#1 Skrevet September 11, 2007 Har chippet bilen hos BB-Racing for ca 1mnd siden. Har nettopp mont åpenfilter fra TS. Synes motoren har mistet mye effekt. Synes bilen virker som den er orginal igjen. Når jeg nermer meg 150 begynner bilen å fjuske liksom. Har jeg gjor noe feil ved mont. av filtret tro????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2007 Kanskje du bare har blitt vant med hestene? EDIT : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=80865&highlight=hester 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2007 hmm .... før hadde jeg hjulspinn i 1 gir, får ikke det lengre. Syns den har mistet mye moment/effekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2007 hmm ville først prøvd å fått ut diagnose på bilen(vag-com) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2007 hmm ville først prøvd å fått ut diagnose på bilen(vag-com) lmm som et dårlig pga olje fra filteret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2007 lmm som et dårlig pga olje fra filteret Lmm er ny, nettopp bytta. Filtret som jeg har mont. er uten olje (Tørt) Skal få BB-Racing til å lese ut feilkodene i nesteuke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 12, 2007 Husket og settet inn luftmengdemåler-kontakten igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 13, 2007 Gå over alle slanger og sjekk at det ikke suger falsk luft eller blåser ut. Hadde samme problemet med min a4 tdi (chippet) og det var brudd i en slange. Byttet den og voila tilbake igjen. PS: andre innlegget mitt her på forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 13, 2007 Husket og settet inn luftmengdemåler-kontakten igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 13, 2007 hehe fort gjort godt der hjelp på forumet hæ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 13, 2007 Hehe. Var det ikke værre? Det er så godt når man har en j%/()la irriterende fusking e.l. også er det en fillesak som skal til for å fikse det, og alt er perfekt igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 13, 2007 Var nok ikke det som var feil, var nok heller spørsmålet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 16, 2007 Var nok ikke det som var feil, var nok heller spørsmålet selvfølgelig hadde jeg satt kontakten på igjen. Tror jeg har funnet feilen på bilen min. Synes jeg hører lekkasje fra den org. resirk.ventilen. Skal mont meg en alu resirk straks!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...