Anbefalte innlegg

Vet ikke om det allerede finnes en slik tråd, søkte men fant ikke. Kan ikke huske å ha sett noen de siste 4 årene heller.

Asså. Jeg kan sitte å kikke på div biler, og ser jo mye på felger. Som mange andre her inne. Lage en tråd med felger/biler vi liker extremt godt og poste det ut her.

Mitt første forslag:

Artec P turbo cup til 996 GT2, HRE 542 felger og til sist klassiske RH ZW1 felger..

860755a_xxl.jpg

HRE 542_lrg_a.jpg

Audi TT RH ZH1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HRE 542 8.5X17 og 9x17" på Corrado VR6:

Corrado VR6 4.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg kommer meg hjem på pcen hjemme har jeg masse godbiter!!! Har jo forsåvidt min egen bil med OZ Futura som jeg synes er en av de peneste felgene som er laget. Klassisk tidløst og ekslusivt design,ikke noe som er som strøkne Futura felger med polert kant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har mange favoritter men her er to: BBS Le Mans og Techart

tuwobo20070290yp5.jpg

0014_27.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sliter veldig med å like nye felg design. Syntes det går flere år mellom hver gang det kommer noe jeg virkelig liker. Syntes faktisk bilfabrikkene tar frem designer som er mye bedre en det typiske felgfirma gjør. Klassiske felger som oser kvalitet og ikke ser jalla ut er det viktigste for meg. BBS LM som Frode tar frem er min favoritt gjennom tidene.

BBS CH og Sportec er også to jeg liker veldig godt. Oppbrukt? Kanskje. Men ser mye heller et sett med disse forran hvilken som helst sahrif kromfelg....

BBS_CH.JPG

A4_Sportec.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sliter veldig med å like nye felg design. Syntes det går flere år mellom hver gang det kommer noe jeg virkelig liker.

BBS CH og Sportec er også to jeg liker veldig godt. Oppbrukt? Kanskje. Men ser mye heller et sett med disse forran hvilken som helst Sharif kromfelg....

Må si meg enig der Ronny!! Kall meg gjerne kjedelig som liker OZ Futura,BBS Lemans osv. Men det er tidløse klassiske og PENE felger,ser iallfall ikke ut som noe som har rømt ifra en science fiction film : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si meg enig der Ronny!! Kall meg gjerne kjedelig som liker OZ Futura,BBS Lemans osv. Men det er tidløse klassiske og PENE felger,ser iallfall ikke ut som noe som har rømt ifra en science fiction film : rolleyes

Nettopp! Og minst like viktig som design er kvalitetfølelsen!

MTM Bimoto er også en felg jeg fremdeles legger merke til. Fellers for MTM Bimoto, Sportec Mono og BBS Ch er at de også er superfrekke i sort og gunmetal!

MTM_S4.jpg

Sportec_gun.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sportec Mono og MTM Bimoto er to felger som jeg liker meget godt selv !!! Har også sansen for mye av det man får orginalt til Porsche. De har laget mye pene felger opp igjennom tidene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig dette er en felg som passer best på japsebil, men kul er den.

ntnsracing_1964_20356912.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Favoritten min er BBS LM.

Her er noen av CH som jeg har tatt selv.

IMG_2271.jpg

IMG_2270.jpg

IMG_2252.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.