Forskjell på preface-lift og face-lift S3 ??

Anbefalte innlegg

Noen andre forskjeller enn lyktene ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interiør og hk. 225hk kom dog året etter faceliften.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan du spesifissere litt mer hva som er forskjell i interiør, evt noen som har bilder ??

og hva er hovedforskjell mellom a3 og S3, er S3 breiere ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

grovt sett, S3 breiere skjermer, andre fangere.

Facelift utvendig har nye lykter foran + bak, spylerdyser skjult (?), andre blinklys på framskjermer, andre dørhåndtak + sikkert noe jeg har glemt..

Facelift interiør er bl.a annen midtkonsoll med ny klimaenhet, nytt ratt osv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

S3:

Koppholder, girspak + det andre.

Annen list ved låsen på bakluka.

Spyledyser under panseret, dørhåndtakene og blinklysene er like på begge versjonene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

S3:

Koppholder, girspak + det andre.

Annen list ved låsen på bakluka.

Spyledyser under panseret, dørhåndtakene og blinklysene er like på begge versjonene.

Ah.. S3 har de "nye" dørhåndtak uansett? Kun A3 som har nye og gamle dørhåndtak da... Lærer noe hver dag.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah.. S3 har de "nye" dørhåndtak uansett? Kun A3 som har nye og gamle dørhåndtak da... Lærer noe hver dag.. :P

Yepp, er det selv på -99 modellen.

Men der igjen er det annet S3 merke (og stort sett ikke Esp såvidt jeg husker).

Annen ting med karosseriet iallfall på min er at jeg ikke har orginalt hele frontlykter men når jeg monterte hele lykter slapp jeg å kutte noe i framskjermen i motsetning til A4 karrosseriet. Så sammen med de andre blinklysene og dørhåndtakene så har vel antagligvis Audi brukt facelift karosseri uansett(med unntak av bakluka) til S3.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for svar.. hvordan blir dump lyden i ein lett trima S3 ??? med åpent filter og resirk ventil ?? noen som har film/lyd klipp ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.