Ny topic: S2 vil ikke over 0,5 i ladetrykk etter topp og turbobytte..

Anbefalte innlegg

RS2 turbo og programvare.......hvilken motor er programvaren beregnet for da ? 3B ? Har du sjekket tilstand på plugger,plugghetter,rotor osv osv ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du tilgang til bredbåndslambda?

Har du sjekket hva bensintrykket ditt blir under lengre belastning (les om pumpen din begynner å bli svak)

Nei har ikke mulihet til det!..

Har jo ei bensinpumpe liggende så kan jo prøved denne.. men tror det blir justerbar trykkreg og ei ekstra bensinpumpe lell..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS2 turbo og programvare.......hvilken motor er programvaren beregnet for da ? 3B ? Har du sjekket tilstand på plugger,plugghetter,rotor osv osv ?

Den er tilpasset 3B som jeg har ja!..

Ny fordeler og fordelerlokk, nye plugger for ei stund sia og plugghettene er i bra stand!..

Fungerte bra før turbobytte!..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg forsikra meg om at tps er i orden! og ingen endring desverre..

Får prøve å bytte til orginal westgatefjær igjenn å se om det blir bedre.. Tror mer på justerbar bensintrykk regulator..

Noen innspill?

Har du satt i hardere fjær? Blir ikke grunntrykket for høyt da? Bare kaster et forslag ut i luften. Prøv med org. fjær og se om det blir bedre, fort gjort iallefall. Om jeg er helt ute og sykler nå må noen si ifra. Bare det at symptomene er mye likt det jeg hadde på min med RS2-prog og hard fjær.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv å juster trykket ned til 1,5.. prøv da.. har du 2,5bar map får du vel ikke kjørt på mer enn 1.5 vel?

oversett denne eller?: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oversett denne eller?: rolleyes

Da er det prøvd og bilen gikk vel forsåvidt som den skulle men ladet ikke mer enn 0,7-0,8 på fullt trykk!..

Den fjæra er jko veldig slapp og da.. Har satt i igjenn den stive og skrudd skruen helt ut, og fårse om det funker i morra.. Har jo bestillt sprekere pumpe og rs2 dyser og så får se om det funker!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny pumpe er montert og ikke noe bedre resultat!.. Nå vil den ikke over 0,5 i daetrykk før den går som en kenguru bortover.. Kan dra den helt til turtallsperra men da må jeg holde meg under 0,5 bar..

Noen innspill? Har blanda to chipper. Er det noe heldig? Nå gir ivertfall jeg opp snart!..:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blande chipper? Det hørtes ikke helt heldig ut..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en MTM 303 som styrer ladetrykk og et ukjent merke som styrer bensin.. Blir nok å sende hjerna inn til Jonus for chipping..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.