Anbefalte innlegg

Ahh..To lekre biler det der! Og satan for en lyd i M3`n! : rock :: smil ::tilber:

M3`n for banekjøring på tørr asfalt, RS4`n på våt asfalt og vintern! Ja takk! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da ingen av bilene som kom fra Ingolstadt : rolleyes:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler at m3'n bare duger til dekkbrenning men.. :P

Råe biler begge 2, ikke noe å si på det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En av de beste testene mellom de to bilene jeg har sett, treffer spikeren på hodet. Det går ikke an å velge mellom de to der. Rs4 er som å kjøpe seg racerbil-barnevakt, mens M3en er som å kjøpe seg et selvmordsforsøk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For folk som liker breisladd og burning er nok M3'en et greit valg. Å kjøre M3 på bane setter hvertfall større krav til sjåføren enn å kjøre RS4'en. Tror nok RS4 kjører mer effektivt gjennom kurvene enn M3, og da spesielt på sleipt føre. Vil nok tro RS4 er en bedre allrounder enn M3'en og..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

M3'en er jo bare helt rå. RS4'en er jo bare helt rå. Du må se ann bruken. Skal du ha bruksbil ( : rolleyes ) tar du RS4, vil du ha en rå sommerbil å leke med tar du M3. Om jeg fikk en av dem ville jeg nok valgt M3 da jeg liker burning og lyden hørtes hakket råere uten enn i RS4. Men det er umulig å si, å oppleve det live er noe helt annet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som wrx'en ligger bak en rs4 hele veien, men på slutten passeres den såvidt av det som ser ut som en s4 før den kjører forbi s4'en igjen-- syk kjøring!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som wrx'en ligger bak en rs4 hele veien, men på slutten passeres den såvidt av det som ser ut som en s4 før den kjører forbi s4'en igjen-- syk kjøring!

Hehe, feil tråd??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du gjorde det helt feil med tanke på posting, men du fikk ihvertfall meg til å le godt her jeg sattbiggrin_upper.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oooops feil der ja! godt jeg fikk noen til å trekke på smilebåndet da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.