Anbefalte innlegg

Ligner ikke speiselt mye på RS4 II da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, så litt fort igjennom annonsen! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ka dissa kommer på inn til norge da felgpål?
bare å sende mail å høre det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19.000.- + frakt ca.. tipper totalen havner rundt 21.000?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du er riktig "frekk" så kan du spørre noen pent om å ta dem med fra Tyskland for deg da... Hvis du finner vekta på dem, så kan vi se hvor mange kolli man må betale for å ta dem med... Evt. hvis noen skal importere bil fra Tyskland, så kan kanskje de ta dem med også???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19.000.- + frakt ca.. tipper totalen havner rundt 21.000?

2000 kr for frakt, toll og moms? Billigste jeg har hørt om...Men er kanskje ikke mva på slikt, husker ikke reglene jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moms er det på så og si alt med noen ytterst få unntak (bl.a. bøker), toll er det ikke på så veldig mange ting lenger.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moms er det på så og si alt med noen ytterst få unntak (bl.a. bøker), toll er det ikke på så veldig mange ting lenger.. :)

Jepp mente å huske at jeg betaler de deilige 25% i mafia-avgift hver gang jeg har handla på ebay. Sånn sett blir kanskje felger fra Tyskland til 19k LITT dyrere enn antatt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2000 kr for frakt, toll og moms? Billigste jeg har hørt om...Men er kanskje ikke mva på slikt, husker ikke reglene jeg...

når jeg oppga 19.000 så var det inkl mva + evt frakt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.