tenningslampe/pistol / Stroboskoplampe

Anbefalte innlegg

innimellom så trenger vi hobbymekanikere en slik en..

tenkte jeg skulle kjøpe meg min egen siden naboværste sin har vært oftere hos meg enn han ser den selv.. (takk rudi..hihi)

så har jeg sjekket biltema/bilextra og torshov, alle disse hadde såkalte billige varianter fra 299-700kr

disse manglet justering av tenning og turteller (den ene hadde justerbar tenningsgrad men virker veldig billig)

hos wurth og rodin har de derimot digitale stroboskoplamper, fra 3000-4200+mva (tro det eller ei) uten rabatt så disse er over mitt behov og budsjett.

sjekket litt rundt på nettet og fant en del i USA og på ebay.de/com

her får du digitale til underkant av 1000lappen ferdig sendt hit.

jeg bestiller nok en for å prøve, men er det noen som har noen av disse lampene og erfaringer med kvalitet på de eller andre til rundt 1000lappen? tenker på nøyaktigheten osv..

nå har jeg bare linket til digitale da disse er mest nyttige om man først skal handle..

men disse kontra 3-4000 greier her i norge.. alt er vel laga i kina uansett ell??

jaja, erfaringer?

penger å spare iallefall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wurth sin fungerer bare helt knall..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.