Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en 95 modell a6 2,5 tdi som er noe trøblete å starte om morgenen når den er kald. Ser at det lyset for gløding lyser akkuratt like lenge som når bilen er varm. Kan det være glødepluggene som er ødelagte? Hvordan måler man i så fall dette? Kan det være noe annet som er problemet? Fins det f.eks noe relee noen plass som skal styre alt dette?

 

Var bare så vidt jeg fikk start på bilen i dag. Når den først starter så sviver den helt fint...

 

Takker for svar...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker. Får se om ikke jeg kan finne denne føleren. Lurer meg på om det er denne som det lekker litt kjøleveske ut ifra. Har lest igjennom hele tråden, og det som ser ut til å være probleme på disse er start på halv-varm motor. Jeg har KUN problemer når bilen er kald. Stått over natten eller lignende. Glødelampen er heller ikke på mer en 1 sekund uansett. Så jeg heller litt til denne føleren...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på å feilsøke på samme motor AAT med samme symptomer. Har sjekket glødeplugger, tempføler det fungerer, kjøpt nytt batteri og justert tenning. Fremdeles tungstartet om morgenen i 10+grader. Hadde på batterilader itillegg og da kinnet den fortere og var igang på 1 omdreining. Har lest en del på forumet om trege startere som trekker mye strøm i startøyeblikket er også noe disse motorene sliter med, så dette blir det neste eg tester..... deretter dyser.

Men det blir først om 2 uker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.