#1 Skrevet September 12, 2007 Rana Gatebil arrangerer banekjøring:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2007 Skulle helt klart vært med nybilen og kjørt 201m: smil : Men er i tr.lag på dette tidspunktet. Flott tiltak! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2007 Skulle helt klart vært med nybilen og kjørt 201m: smil :Men er i tr.lag på dette tidspunktet. Flott tiltak! Tror nesten jeg skal dra en tur over Saltfjellet og vinne 201m`ern;) Neida, går glipp av dette også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2007 Er egenlit litt for kaldt, vanskelig å få opp tempen i dekkene nå så sent på høsten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2007 Er egenlit litt for kaldt, vanskelig å få opp tempen i dekkene nå så sent på høsten... For mitt vedkommende er det uinteressant sålenge det ikke er snø.. Bruker nedslitte sommerdekk og regummiert som banedekk:p Litt verre for RMS osv regner jeg med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2007 Hehe..ja sesongen er nok over for vår del..Begynner å skru neste fri tur.. Positivt at det arrangeres flere treff en kun Sommertreff på ACR. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 16, 2007 Da er sesongen avsluttet for meg. Kjørte 36 mil med golfen på ACR i går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 16, 2007 Da er sesongen avsluttet for meg. Kjørte 36 mil med golfen på ACR i går. Fritidsproblemer? hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...