#26 Skrevet September 20, 2007 Bilen er brillefin den! Dere som kjenner Olav, må hilse å si at jeg er veldig fornøyd! Det skal gjøres ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 23, 2007 her er et lite klipp av frode på bakkeløp i helgen...kanon rå lyd i denne bilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 24, 2007 her er et lite klipp av frode på bakkeløp i helgen...kanon rå lyd i denne bilen:) Kunne hatt noen lengre horn i panna i svingen der ser jeg! Fikk bensinkutt rett ettermålgang så jeg fikk ikke kjørt mer den dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 24, 2007 hehe... ettersom det var første runde tror jeg du gjorde lurt i å ikke satse 110% i den svingen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 21, 2012 Denne ligger til salgs på finn nå : http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36644618 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 22, 2012 Med merkelig kmstand.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 22, 2012 Med merkelig kmstand.. Ikke så veldig merkelig om han har gått utifra når motoren var nybygd og resten av bilen evt renovert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...