Prosjekt Dilemma. Dekk til 9.5x13 ats

Anbefalte innlegg

Hei.

Som topic sier er jeg ute etter dekk til mine 9,5x13 ats classic felger,men aner ikke hva i huleste jeg kan putte på dette? Vil da ha mye strekk:)

Noen forslag fra folket?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva i all verden skal du ha disse på????: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

225/45-13

235/45-13

Mulig du kan få strekt på 215/50-13 på en sikker måte

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker i "gamle dager" at folk kjørte Ascona B med brede ATS-felger og 235/50-13.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva i all verden skal du ha disse på????: klø :

1'er golf etterhvert:) Håper jeg. må breddes noe tipper jeg:)

Dunlop har 205/50-13

javel,skal sjekke det opp:)

225/45-13

235/45-13

takker.

hehe,da blir det sikkert mye strekk:P

Husker i "gamle dager" at folk kjørte Ascona B med brede ATS-felger og 235/50-13.. :D

Noen som har noen aning om hvordan strekket blir med noen av dekka? noen som har noe gamle bilder eller lignende.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

225/45-13

235/45-13

Jeg hadde 9x13 på min Ascona B en gang i tiden, med 215/50-13 (BFGoodrich). Ble ikke noe særlig strekk på dem. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1'er golf etterhvert:) Håper jeg. må breddes noe tipper jeg:)

javel,skal sjekke det opp:)

hehe,da blir det sikkert mye strekk:P

Noen som har noen aning om hvordan strekket blir med noen av dekka? noen som har noe gamle bilder eller lignende.:)

Alle dekka som nevnes her er jo totale ballongdekk som vil bli seende deretter ut. Du skulle vel hatt 215/40 13 og siden det ikke finnes, ville jeg brukt 195/45 13 (og ikke brukt så brede felger at dette ikke går på) eller gått opp til 14 tom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle dekka som nevnes her er jo totale ballongdekk som vil bli seende deretter ut. Du skulle vel hatt 215/40 13 og siden det ikke finnes, ville jeg brukt 195/45 13 (og ikke brukt så brede felger at dette ikke går på) eller gått opp til 14 tom.

okei,det var noe drit. Jeg går ikke opp i størrelse. men kan høre med en butikk nedi byen her,så får mei se:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.