#1 Skrevet September 12, 2007 En kollega har en golf 1.4 som sliter med 400rpm på tomgang når bilen er varm, så motoren stopper. Når den er kald lugger den hele tiden. Noe tomgang/tenning og justere eller noen som har noe tips til hva som kan være galt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2007 vet hvertfall at gassspjeldstyreenheten er en svakhet på golf IV. på min hopper turtallet som en jojo noen ganger fra 500-1500.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2007 ok, noen måte å sjekke den på? eller er den ikke så dyr? flere tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2007 koster litt ja. 4200 til min i alle fall. er vel vag com som er tingen da tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2007 ok, takker, da anbefaler jeg han bare å stikke å få lest av den først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...