#1 Skrevet September 12, 2007 Hva koster s2 drivaksler nytt/ brukt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2007 Hva koster s2 drivaksler nytt/ brukt? Her i ålesund fikk jeg opplyst ca 7500.- for en stk drivaksling bak ny fra Møller! (Uaktuell pris) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2007 er det noe forskjell på S2 drivaksler eller vanelige audi 80-90-coupe Q? har man ett par biler å velge mellom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2007 Noen som har kjøpt brukte da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2007 er det noe forskjell på S2 drivaksler eller vanelige audi 80-90-coupe Q? har man ett par biler å velge mellom. Er andre flenser. Men kan sikkert bruke akslingen om du bytter flensene! Er ikke 100% sikker på dette.. Sikkert andre som veit! Er diskutert i tråden min (Nederst på sida): http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=41967&page=37 Noen som har kjøpt brukte da? Jeg kjøpte til slutt brukte her på forumet. Røverkjøp.. 2stk for 500.- Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2007 Fikk tilbud om 5 par til 500,- paret;) Har også 6stk bakre fjørbein til s2, 4 bakre traverser har jeg også, noe skal selges seinere en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 12, 2007 Fikk tilbud om 5 par til 500,- paret;)Har også 6stk bakre fjørbein til s2, 4 bakre traverser har jeg også, noe skal selges seinere en gang. 5 par???? Her på forumet eller? Nesten så jeg skulla kjøpt ett par for å hatt på hylla Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 12, 2007 Nei, fra en kontakt i tyskland:) Heller sjeldent at folk selger sånt på forum nå for tida: rolleyes Dette er deler som IKKE har gått i saltlake i 15 år.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 13, 2007 5 par???? Her på forumet eller?Nesten så jeg skulla kjøpt ett par for å hatt på hylla Mvh Du trenger vell å ha litt slike på lager så du ikke går tom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...