Anbefalte innlegg

Hvem selger H&R justerbart? Har en defekt venstre demper framme... må jeg kjøpe hele settet komplett eller er det mulig å bytte kun demperne? Eventuelt noen andre justerbare sett å dere har å anbefale? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem selger H&R justerbart? Har en defekt venstre demper framme... må jeg kjøpe hele settet komplett eller er det mulig å bytte kun demperne? Eventuelt noen andre justerbare sett å dere har å anbefale? : klø :

Mange som levere og varierende priser, søk i forumet ligger mye info

( disse er et firma som kan levere http://www.brakes.no/)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får sende en mail til dem. Er det noe annet som er bra? KW? Skal ha det på en passat 3bg 1,9tdi stv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får sende en mail til dem. Er det noe annet som er bra? KW? Skal ha det på en passat 3bg 1,9tdi stv.

H&R skal vell være noe av det bedre, men har KW det har Norsk bildelesenter og FK og H&R Har http://www.quality-autoimport.no/

Vet ikke hvordan prisene er på disse bilene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hører mye skryt av H&R så er lite lysten på å bytte til noe annet. Har hørt at kw er bra på mindre biler sånn som polo, golf men sliter litt med tyngre biler. Stemmer det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er fullt mulig å bytte dempere. H&R har også muligheten til å bytte dempingen hvis det er ønskelig. Jeg ville tatt kontakt direkt med H&R i tyskland for å høre på mulighetene. Men ville byttet demperene på begge sider for å være sikker de virker likt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte å bytte begge framme ja. Har ikke peiling på hvilke dempere det er engang å hvor gammelt det er. Har ikke papirene på dem, men senken står i vognkortet. Stod i vognkortet når jeg kjøpte bilen. Tar biltilsynet kopi av tuv papirene???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.