#1 Skrevet September 12, 2007 Hvem selger H&R justerbart? Har en defekt venstre demper framme... må jeg kjøpe hele settet komplett eller er det mulig å bytte kun demperne? Eventuelt noen andre justerbare sett å dere har å anbefale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2007 Ingen???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2007 Hvem selger H&R justerbart? Har en defekt venstre demper framme... må jeg kjøpe hele settet komplett eller er det mulig å bytte kun demperne? Eventuelt noen andre justerbare sett å dere har å anbefale? Mange som levere og varierende priser, søk i forumet ligger mye info ( disse er et firma som kan levere http://www.brakes.no/) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2007 Får sende en mail til dem. Er det noe annet som er bra? KW? Skal ha det på en passat 3bg 1,9tdi stv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2007 Får sende en mail til dem. Er det noe annet som er bra? KW? Skal ha det på en passat 3bg 1,9tdi stv. H&R skal vell være noe av det bedre, men har KW det har Norsk bildelesenter og FK og H&R Har http://www.quality-autoimport.no/ Vet ikke hvordan prisene er på disse bilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2007 Hører mye skryt av H&R så er lite lysten på å bytte til noe annet. Har hørt at kw er bra på mindre biler sånn som polo, golf men sliter litt med tyngre biler. Stemmer det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2007 Hvem selger H&R justerbart? Har en defekt venstre demper framme... må jeg kjøpe hele settet komplett eller er det mulig å bytte kun demperne? Eventuelt noen andre justerbare sett å dere har å anbefale? Det er fullt mulig å bytte dempere. H&R har også muligheten til å bytte dempingen hvis det er ønskelig. Jeg ville tatt kontakt direkt med H&R i tyskland for å høre på mulighetene. Men ville byttet demperene på begge sider for å være sikker de virker likt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 14, 2007 tenkte å bytte begge framme ja. Har ikke peiling på hvilke dempere det er engang å hvor gammelt det er. Har ikke papirene på dem, men senken står i vognkortet. Stod i vognkortet når jeg kjøpte bilen. Tar biltilsynet kopi av tuv papirene??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 15, 2007 Ingen som har peiling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...