#1 Skrevet September 12, 2007 Hvordan motorolje burde jeg bruke til min S6 2.2t c4 Skal ta storservice så da er det kanskje best å bytte bremse og kjølevæske også. Noen som har noe å anbefalle? M.V.H Stian Engebakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2007 Bruk en olje som har VW502.00 merking. Alle oljer med denne merkingen er syntetiske. Har god erfaring med "billige" oljer fra Agip, Fuchs ( http://www.oljelageret.no ) og Felleskjøpet (Statoil). Har ikke merket noe negativt i forhold til tidligere bruk av Mobil1, Castrol eller Shells syntetiske oljer. Mobil og Shell kjøper jeg kun på salg eller fra bunkersdepoer der prisen er 40-50% under butikk/bensinstasjonpris (ved kjøp av 4x4 l eller 20 l). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2007 Hei, Hva med å prøve sponsoren vår sine produkter? Har prøvd dem selv ved flere anledninger og med god erfaring. De har både motorolje, frostvæske og bremsevæske. Gode priser, også leverer de til fabrikken....så da er del vel det god kvalitet. http://www.oljelageret.no der er det en oljevelger som kan hjelpe deg også. Vil anbefale at du bruker en som har den riktige VW godkjenningen, uansett hvilket merke du velger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2007 Pleier og stå i motorrommet en stand. Husk og kjøp riktig type kjølevæske til bilen din.. bruker du noe annet/billig så blir pakkningene dine morkne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 1, 2007 Bestilte fra oljelageret på forrige mandag men de hadde ikke inne 1literen så de skulle sende den på torsdag eller fredag når de fikk den inn. Fikk mail på onsdag at de ikke kom til å få de inn enda så de skulle sende to 4 litere istede:) Så jeg er veldig fornøyd og vil anbefalle de på det sterkeste. M.V.H Stian Engebakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 1, 2007 Audi anbefaler jo å kjøre på castrol. Har alltid brukt castrol og har meget gode erfaringer. Kjøper man castrol vet man hverfall at motoren har det bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...