Er det kommet noen vinterdekk tester enda for '07?

Anbefalte innlegg

Som sagt:

Er det kommet noen vinterdekk tester enda for '07?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke som jeg har sett, men sitter på gjerdet og venter på å se noen, skal ha noe nye dekk.

Men om jeg kommer over nye dekk før det kommer, er det sjelden feil å velge fra en av de store, dvs Conti, Nokian eller tildels også Michelin og gislaved.

For min egen del hadde jeg Conti piggdekk de 3 siste årene, og selv på en Quattro så var mye pigger borte allerede etter andre året, og det ikke pga spinning osv. Og etter 3. sesongen mangler mer enn 2/3 av piggene på ett par av dekkene. Selv om jeg beregner levetid på vinterdekk til ca 2-3 sesonger, så tror jeg at jeg kommer til å velge ett annet merke for neste sesong.

Selv om jeg tross alt var godt fornøyd med dekkene i den perioden jeg har hatt dem, og da kanskje spes første året var bilen veldig bra, og ikke føltes noe værre de to neste. Men en venner seg jo til hvordan bilen er, og Q avslører kanskje ikke dårlige dekk mest.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.