#1 Skrevet September 12, 2007 hvordan sjekker jeg om coilen er defekt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2007 Vag-com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2007 er ikke en audi. det jeg lurte på om det går an å ohme seg til om den er i orden eller ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2007 stikk fingern i pluggledningen og dra på startern..gjør ikke så vondt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2007 *ut å prøve* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2007 om du ohmer igjennom ledninger osv så får du garantert feil verdier,ledningen har sin motstand osv..hvilken bil er det snakk om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 12, 2007 er en gammel bmw, tok av ledningene å målte millom 15 og 1 å da fikk jeg 2ohm. å så målte jeg millom høyspent å minus å fikk ingenting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 12, 2007 Primærmotstanden mellom + og - skal være 3-4 ohm. Sekundærmotstanden mellom - og i midten skal være mellom 4000-6000 ohm. Motstanden avhenger av fabrikat/modell. Kan godt hende at 2 ohm mellom + og - er riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 12, 2007 det var millom midten og minus jeg fikk uendelig. så da vil det si at det er brudd i sekundærsiden da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 14, 2007 Er det brudd vil du ikke få noe utslag i det hele tatt. Var vel det du mente? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 30, 2007 Uendelig stor motstand = brudd eller utenfor måleinstrumentets måleområde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...