#1 Skrevet September 12, 2007 noen som veit om overgang fra S4 lambda kontakt til RS2 kontakt?S4 har de to hvite i kontakta og den svarte er en flat stikker...RS2 har alle tre ledningene i ei kontakt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2007 min rs 2 har to hvite i en kontakt og svart stikker i en annen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2007 hmm...min RS2 lambda har alle 3 i den ene kontakta...er det noen overgang som er mulig å få tak i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2007 Klipp og lodd.. Den gamle hiver du uansett! Bruk krympestrømpe med lim, så slipper du fuktighet på kobberkablene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2007 tenkte på å gå over noen andre ledningsnett jeg har liggende å se om jeg finner noen kontakter på noe sånt...da klipper jeg å limer sammen en overgang=o) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...