#1 Skrevet September 12, 2007 Noen som har bilder av audi 80 b4 med 80mm senk og 17 " felg.. Mvh Ole 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=88352 Mener at den røde i nest nederste innlegg var senka 80mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2007 takk takk for bilder gutter .. nå vet eg sånn ca hvordan det kommer til å se ut hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2007 takk takk for bilder gutter .. nå vet eg sånn ca hvordan det kommer til å se ut hehe Senke RS2`n 80 mm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2007 Den røde er gamlebilen min og var bare senket 60/60. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 20, 2007 den bilen der er broren min sin så jeg kan si at den kun er senket 40mm;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 20, 2007 den bilen der er broren min sin så jeg kan si at den kun er senket 40mm;) Nope, den er senka meir ja. Ståle som la ut bilde av denne hadde den vel før og då sto det vel justerbart på den som var skrudd godt ned! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 21, 2007 den bilen der er broren min sin så jeg kan si at den kun er senket 40mm;) Hvis det der er 40/40 senk så er jeg julenissen. : klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 21, 2007 Senke RS2`n 80 mm? Har en audi 80 som eg har når ting og tang ryker på rs hehe Så eg tenkte eg måtte sleppe den ned på jorde hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 21, 2007 Nope, den er senka meir ja. Ståle som la ut bilde av denne hadde den vel før og då sto det vel justerbart på den som var skrudd godt ned! Stemmer dette Sture;) 40mm er for pingler:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...