#1 Skrevet September 13, 2007 Heisann:) Skal reklamere på et av dekkene mine og må derfor av med sommerhjulene, det er for tidlig å legge på vinterdekk, så derfor lurer jeg på om det er noen som har 4 komplette hjul å låne bort, ikke nøye om det er 13", bare det er 4x100.. Skal brukes på en Golf2.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2007 Ring Raymond, han har et sett med bling bling felger du kan låne:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2007 Ring Raymond, han har et sett med bling bling felger du kan låne:) Men, fikk en ny mail fra Dekkonline som sier at dem sender meg et nytt dekk slik at jeg kan sende det gamle i retur, og at jeg må betale alle kostnader + det nye dekket hvis reklamasjonen blir tilbakevist av produsenten: eek : Så da ser det ut som jeg ikke trenger ekstra felger, men uansett takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...