#1 Skrevet September 13, 2007 Kjørte tilfeldigvis forbi audisenteret her om dagen, og fekk sitt denne godsaken ståendes utenfor. En helt ny Audi RS4 Banebil. En i haugesund som har realisert guttedrømmen sin og kjøpt rs4 og bygd banebil. Alt interiør er strippet for å lette vekt, og understell er vist rimelig oppgradert. Selgeren som jeg snakka med regnte med at det hadde kosta, inkl kjøp av bil, ca 600.000 sånn som den står. Noen som vil være med å lage rå banebil?: rock : Motor var vist original. Denne bilen er foresten den bilen som sto til salgs på audisenteret for en stund siden te 1,2 mill... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2007 nice!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2007 Har hørt rykter om denne ja... Noen som har det...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2007 Så vidt jeg forsto så har han kappa fjørene!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 13, 2007 ikke nå lenger.. har montert nytt understell som tillater å endre vinkel framme opp mot 3% tror eg de sa.. han som eige den har lenge drevet med motorsport og det har da gått i diverse audier. Har med seg mekanikere fra møller når han skal kjøra løp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 13, 2007 ser den av og til ute med prøveskilt på hovedveiene, rå lyd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 13, 2007 Så den jeg og borte på Aibel bygget, sto flere biler der av gamle veteraner og noen løpsbiler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 13, 2007 Blei ein u-sving på meg når eg kjørte forbi å såg dette dyret ja...RÅTT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 14, 2007 Eieren av denne bilen er svigerfar til Tore Kirketeig i klubben her. Til tider en del "hobby mekanik" fra møller mekanikerene på den tror jeg. De kappet ivertfall fjærene på den .. ( jeg så på ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 16, 2007 sikle sikle!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 16, 2007 Jeg ville nå satt på noen adre felger som ga noe mer banepreg. SpeedLine eller Compomotive. Tøft bygge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 19, 2007 Så denne igår -råå bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 19, 2007 Siden det var snakk om felgene - de felgene - i samme dim som jeg har ( mine er uorg ) veide en del kg mindre en mine... Faktisk så mye at vi var flere der som ble meget overrasket... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...