#1 Skrevet September 13, 2007 Hei. Har du en bil for mye som du ikke vet hvor du skal gjøre av i vinter? Jeg har lagringsplass innendørs i Oslo for 1 bil. Plassen er godt ventilert, har tilgang på strøm, vann og har min. +15 grader og er sikret med alarm. Det kan desverre ikke foretaes mekking på plassen. Pris 250,- pr. mnd. (Max varighet til 1 mai 2008) Høres dette interessant ut, kontakt meg på 90 61 29 18 for avtale. GJELDER KUN KLUBBMEDLEMMER Førstemann til mølla..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2007 250 var jo grisebillig;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2007 Garasjeplass i Oslo er IKKE billig om dagen. Her står bilen din garantert trygt. ANYONE? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2007 Da har jeg fått en leietaker/bil, men har 1 plass ledig for MC. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 25, 2007 Da er også plassen for MC leid bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...