Trenge TUV papirer på mitt fk-coilovers sett.

Anbefalte innlegg

Hvordan får jeg tak i dette ?? er fk greie med å sende papirene på mail til kunder. papirene fulgte ikke med, og har prøvd å spør han på forumet her som arrangsjerte gruppekjøpet, mn ikke noe svar ifra han.

 

hva er nettsiden deres ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for adresså, ar nå prøvd å senda dei ein mail, så får me se om de svare.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekket med Quality Autoimport?

 

Kjartan her på forumet driver det firmaet og de importerer fra FK Automotive.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært litt i dialog med FK ang dette, og policyen deres er at de ikke sender ut papirer til privatpersoner..

Så enten må du høre om noen importører har papirer liggende, eller så må du få de til å etterspørre hos FK.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send en mail til Kjartan Nilsen (Quality Autoimport) her på forumet med informasjon om hvilken bil du har og nummer på fjærer og fjærbein og spør om han kan hjelpe deg med TÜV-papirer.

 

Jeg kjøpte FK Automotive Silverline X fra ham og der fulgte ikke TÜV-papirene med i leveransen.

Med de nevnte opplysningene fiksa Kjarten dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

reddende engel kjartan.. skal hive meg på mailen med ein gang :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for ein service.. har nå motatt TUV papirene på mail ifra Kjartan... Respect man :D

 

så vis noen andre trenger TUV papirene for FK highsport til passat 3b sedan eller stv så har eg de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.