#1 Skrevet September 13, 2007 Hvordan får jeg tak i dette ?? er fk greie med å sende papirene på mail til kunder. papirene fulgte ikke med, og har prøvd å spør han på forumet her som arrangsjerte gruppekjøpet, mn ikke noe svar ifra han. hva er nettsiden deres ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2007 Vet ikke hvor grei de er på å maile over TUVpapirene, men her er ihvertfall hjemmesiden deres. http://20054-fk-automotive.imosnet.de/hidden01/en/index.php Jeg prøvde å kontakte de gjennom den mailen som er der for ca 3 mnd siden, men har ennå ikke fått svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2007 takk for adresså, ar nå prøvd å senda dei ein mail, så får me se om de svare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2007 Har du sjekket med Quality Autoimport? Kjartan her på forumet driver det firmaet og de importerer fra FK Automotive. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 13, 2007 Jeg har vært litt i dialog med FK ang dette, og policyen deres er at de ikke sender ut papirer til privatpersoner.. Så enten må du høre om noen importører har papirer liggende, eller så må du få de til å etterspørre hos FK. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2007 Send en mail til Kjartan Nilsen (Quality Autoimport) her på forumet med informasjon om hvilken bil du har og nummer på fjærer og fjærbein og spør om han kan hjelpe deg med TÜV-papirer. Jeg kjøpte FK Automotive Silverline X fra ham og der fulgte ikke TÜV-papirene med i leveransen. Med de nevnte opplysningene fiksa Kjarten dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2007 Send mail til meg på info@quality-autoimport.no så skal vi fikse dette fort!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 14, 2007 reddende engel kjartan.. skal hive meg på mailen med ein gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 14, 2007 Send mail til meg på info@quality-autoimport.no så skal vi fikse dette fort!! What did I tell you? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 14, 2007 for ein service.. har nå motatt TUV papirene på mail ifra Kjartan... Respect man så vis noen andre trenger TUV papirene for FK highsport til passat 3b sedan eller stv så har eg de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...