sentrallås/startsperre/alarm?

Anbefalte innlegg

Har et kjapt spørsmål angående alarm..

Når jeg låser bilen blinker det rødt oppe ved førerdøren.

Er dette bare startsperren som lyser eller er det alarm oxo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er alarm. Prøv bare å lås opp bilen med nøkkel og se hva som skjer (uten å trykke på fjernkontrollen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gjort det nå. Låste opp og skjedde ingenting. Når jeg låste opp manuelt blinket det 2 ganger som det pleier å gjøre når jeg bruker fjernkontrollen.

Går utifra at jeg ikke har alarm da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sounds like it then :-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner vel med at det er samme system som på audien min, så lenge du bruker nøkkelen så er det det samme som om du bruker fjernkontrollen. Svært få passater som er levert med original alarm. Men mange har diode i døra. en måte å sjekke på er å sitte inni, låse bilen med fjernkontrollen og vente ca 1 minutt til en evt alarm har aktivert seg. Deretter åpne døra, uler det da så har du alarm..... :D

 

 

 

Tidemann

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Tidemann Berg

Regner vel med at det er samme system som på audien min, så lenge du bruker nøkkelen så er det det samme som om du bruker fjernkontrollen. Svært få passater som er levert med original alarm. Men mange har diode i døra. en måte å sjekke på er å sitte inni, låse bilen med fjernkontrollen og vente ca 1 minutt til en evt alarm har aktivert seg. Deretter åpne døra, uler det da så har du alarm..... :D

 

 

 

Tidemann

hørtes lurere ut enn mitt forslag. Hvis det er bevegelseføler er det også nok å flytte litt på seg mens man sitter der....LYKKE TIL

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. skal prøve det, men mener det ikke er alarm.

Fikk forsikringspapirene i dag og ble usikker om det var det eller ikke...

Takk for hjelpen ihvertfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tyder på at du ikke har klistremerker som sier at originalalarm er montert ;)

 

jeg utløste min alarm ved å åpne døren akkurat i det dørene automatisk låses. Dette skjer når jeg bruker fjernkontrollen til å låse opp og ikke åpner noen dører.

 

Da er det bare å prøve seg frem og treffe riktig øyeblikk, hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har org alarm på min....et fett om jeg låser opp med fjernkontrollen eller nøkkelen.

 

Skal blinke i lys og høre tuta.

 

Men hvis du gjør som Kenneth sier og setter deg inne i bilen og åpner døra etter at alarmen er aktivert finner du ut om du har det eller ei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøvde nå å sitte meg inn i bilen. Låste dørene med fjernkontrollen... Ventet til den aktiverte seg.. . Men.. Det var komplett umulig å åpne noen av dørene. Prøvde alle.Prøvde flere ganger. Gikk heller ikke ann å prøve å låse dørene opp med sentrallåsen på fordøren.

Hehe.. så hva har jeg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så sant så sant det......Gjør så her

Sett deg i bilen igjen.

Så holder du dørklinka på innsiden så lang opp som du kan før døra åpner seg.

Lås så bilen.

Nå skal du kunne åpne døra og alarmen skal gå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter mye frem og tilbake kan jeg nå konstantere at

jeg har alarm : cool ::)

 

 

Takker for all hjelp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av espen andersen

Etter mye frem og tilbake kan jeg nå konstantere at

jeg har alarm : cool ::)

 

 

Takker for all hjelp!

Jammen det var jo det jeg sa.... hehe.. Gratulerer....:P :p :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. begynte å lure om jeg hadde alarm eller ikke. Men bilen ulte og blinka så bare det i sted når jeg endelig klarte å åpne døren fra innsiden ..hehe:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.