#1 Skrevet September 13, 2007 Har en Audi 100 2.8 AAH motor som jeg ikke får gnist på noen med forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2007 Les ut evt. feilkoder aller først! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2007 Valigvis er det en av disse 4: coil, fordeler (halvgiver), tenningsmodul eller pluggledninger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2007 Valigvis er det en av disse 4: coil, fordeler (halvgiver), tenningsmodul eller pluggledninger. Har prøvd sett med nye pluggledninger å bytta tenningsmodul. Er litt usikker på halvgiver. Er det pulserende signaler man skal måle ut fra halvgiver? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2007 Ingen som har noen lure ideer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2007 Har du sprut på dysene? Mulig at det er givern på veiva, sitter forran i girkassa om jeg ikke tar feil. Om ikke denne gir signal får du verken gnist eller bensin om jeg husker rett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...