#1 Skrevet September 13, 2007 Noen i hordalandsområdet som lakker felger? Til en rimelig pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2007 bump!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2007 Hmm. du kann jo høre med Jondal bil Veldigt dyktige folk der Hvor du holder til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2007 Hmm. du kann jo høre med Jondal bil Veldigt dyktige folk der Hvor du holder til? Holder til i Kvinnherad, ikke så veldig langt unna Jondal egentlig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 16, 2007 Da er det jo bare og låne en båt ved lakse parken og kjøre til jondal med felgene da fort gjort det med en god båt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 16, 2007 hehe,lakseparken har vel ikke så store motorer på båtene sine:Pgår nok kjapt i S4'n også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 16, 2007 Hehe. ja du har nokk rett i det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 19, 2007 bumper denne hvis det er noen som vet om flere som kanskje lakker felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 19, 2007 jeg hadde planer om å pulverlakkere mine på kokstad i bergen. tror disse hadde ganske greie priser. http://www.bergeneloksal.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 19, 2007 jeg hadde planer om å pulverlakkere mine på kokstad i bergen. tror disse hadde ganske greie priser.http://www.bergeneloksal.no/ takker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 19, 2007 Anbefaler Bergen Coating. de er proffesjonelle på pulverlakkering. har selv lakkert felger der og ble veldig fornøyd med resultatet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 19, 2007 takker for gode tips:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 19, 2007 skal sjekke ut Bergen Coating jeg og før jeg bestemmer meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 20, 2007 Fikk en pris av Bergen Coating idag:) Prisen pr.felg er kr.450 pluss mva. Om vi skal sand/glassblåse er dette timearbeid og faktureres med kr. 455,- pr.time Det benyttes ca 1,5 time på fire felger av denne dimmensjon. Ha en fin dag Bergen Coating AS Bjørn Rune Heen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 28, 2007 Sandblås og lakk i ønsket farge hos Bergen Eloksal, Kokstad: 4 felger kr. 2625 ex. mva 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 28, 2007 Det var også en ganske god pris ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 28, 2007 Noen av disse som tar seg av litt fiks på kankjørte felger også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 2, 2007 Hvordan vil pulverlakk holde seg på felger da? Er det "god sos"? Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 7, 2007 Pulverlakk er det mest holdbare på felger, så fyr løs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...